What's happening?

Sitter här ännu en gång, färdigfixad och klar, och undrar vad som händer... Den lilla hålan där jag bor, Bålsta, har under sommaren nu varit helt död. Och då menar jag verkligen, död, värre än vanligt. Så därför tänkte jag och mina vänner igår att idag - idag var dagen med stort D! Det skulle verkligen hända något idag, vi skulle dra ihop nånting! Men ptja, så blev det med det, och nu sitter jag som sagt här igen...

Vet ju ioförsig inte om vi lyckas dra ihop något tills ikväll, jag menar klockan är bara halv 5 snart, så kvällen är fortfarande ung, vädret är fint och ja, varför skulle vi inte dra ihop någonting lixom? Jaja, får messa runt lite och se vad folk ska ha för sig ikväll helt enkelt, så får vi hoppas på att det blir en kväll som utesluter att sitta på en gräsmatta och inte göra ett skit. Puss!


Tiden då det hände någonting varje helg är över, eller den har åtminstonde tagit en paus... Bilden är från alla hjärtans dag då vi var hemma hós Natalie på party - Dragge och jag hade dansat och på bilden skrattade vi så mycket att vi inte kunde stå upp längre! Härliga tider det!


Ännu en partypic med dans! Denna gången var det överraskningsparty för Madde som fyllde 18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0