Då var det dags igen!

Ikväll blir det myspys hos Pussempa med Greveholmstittande och pannkaksätande, precis som varje år. Det blir nice! Justja, jag tänkte på en sak! Det är så sjukt att Mysteriet på Greveholm gick som julkalender år 1996... Jag menar, då var jag bara 4 år, och ändå minns jag att jag sett det på tv. Det måste gått i repris eller något något år senare, för jag tror inte jag skulle kunna komma ihåg så mycket som jag gör om jag hade varit 4 år bara, hm... Något att kolla upp kanske?


Bilder från när vi såg Greveholm 2007, även då hos Pussempa


Pannkakor käkade vi även den gången


Louise var ganska bra på att steka pannkakor, om jag inte minns fel


Hahah, Emelie äter


Ojoj! Louise och jag, haha. Kolla mitt hår alltså, det borde vara förbjudet att se ut sådär!


Tja nyvakna Dragge och Louise som... sover?


Man kan länge diskutera den här killen, Måns, frisyr... Lägg märke till den lilla tv:n, haha. Nu är det andra grejer!


Emelie, jag och Jossan som trängdes i en soffa. Nu har dock Emelie en ny, större soffa så att alla får plats, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0