Nu är det bra, nu är det dåligt

Tja! Det blev lite Greveholmstittande idag iallafall! Åkte hem till Emelie nu på kvällen för att chilla med henne och Cammish, vi började kolla på Trollkarlen från Oz, men jag tyckte inte den var bra så då bestämde vi oss för att börja kolla på Mysteriet på Greveholm del 1. Så ni andra som ska vara med på vårat maraton, var inte rädda för vi har inte börjat på det bästa, dvs del 2, än! Tittade på 7 avsnitt tror jag, och resten på del 1 hade vi tänkt se på imorgon på dagen, men vi får se hur det blir med det!




Här får ni båda delarna av avsnitt 21, bara för att Greven är så himla läskig! Det är av honom jag fått mitt smeknamn btw, som förövrigt är riktigt kasst...

Men nu, time for bed! Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0