Begonia... Är inte det en blomma?

Hello everybody! Idag har jag varit med Begonia, vi har rännt runt i Bålsta, suttit i en kinagunga och snackat en massa om en massa roliga saker, gjort smoothie, kollat på One Three Hill och läst bloggar. Mycket trevligt var det iallafall, som alla dagar med Begonia!


Här har vi henne! Begonia herself!


Under kvällen träffade vi också Dessi och Bea ett tag. Dessi åker ju till Grekland imorgon hon, lyckost, och hon ville ha tillbaks en kofta jag lånat av henne innan hon åker, så vi bestämde träff! Det var jättekul att träffa både Dessi och Bea, men framför allt Dessi då jag inte sett henne sen skolavslutningen. Men så blir det på sommaren, man ses inte lika mycket som under skolveckorna. Vi pratade iallafall om en massa roliga (och lite mindre roliga) saker som hänt under veckorna som gått på sommarlovet, och vi bestämde också att en kräftskiva ska planeras och genomföras innan skolan börjar, perfekt! Sen sa vi hejdå och jag hoppas att Dessi får en riktigt rolig vecka i Grekland!


Och här har vi en flicka vid namn Dessi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0