This will be the day that I die

Nej, förhoppningsvis inte, men man skulle nästan kunna tro det. Har nyss kommit hem från jobbet - dag 3, och jag har nog aldrig varit så trött och uttråkad i hela mitt liv. Det tär på mina krafter att bara sitta på den där plaststolen åtta timmar om dagen, ska ni veta! Under dagen har vi haft två kunder... TVÅ ynka kunder! Vi sålde totalt för 63 kronor idag, medans Ekillakiosken lyckades dra in över 300. Förstår faktiskt inte hur jag orkar, men Alfapet och musik livar ju upp stämningen lite iallafall, och tacka fan för det! Tur att jag får betalt för att sitta där i kiosken, säger jag bara! Kommer bara dit för pengarnas skull... Nu är jag iallafall ledig tills på fredag! S-K-Ö-N-T!


Jag säger bara en sak, jag är bäst på Alfapet! Fråga min arbetskamrat Sara så får ni se...


Den godaste glassen ever typ! Har ett sånt klistermärke på min dator, hihi



Ja okej, det är ganska nice när det är sol! För sol = Fler kunder och man kan sitta ute och sola benen som Sara gör här på bilden.



Med den här bilden vill jag nog bara säga att jag råkade ha sönder mina skor ytterligare idag! Det krävs lim för att laga dom stackars små liven. Kanske en tvätt med klorin inte heller skulle skada? Haha.


Vad gör man inte när man är desperat efter att få vila lite? Jo, man lägger sig på en bänk i solen och blundar en stund. Precis vad jag och Sara gjorde idag, eller ja, tills det började regna iallafall, då var det bara att gå in och sätta sig kiosken igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0