Peace & Love '09 ♥

jag saknar värmen, att kunna gå runt i bikini och korta shorts hela dagarna och nätterna. jag saknar att inte kunna duscha på en vecka, att inte bry sig om hur skabbig man var. jag saknar att kunna äta langos när jag var sugen. jag saknar att vara full och glad hela dagarna. jag saknar att se på band, att lyssna på bra musik live. jag saknar vårt camp, alla som ingick i det. jag saknar att vakna upp bakfull i ett kokhett tält och bara kunna öppna tältet och lägga sig på gräset och fortsätta sova. jag saknar att sitta och chilla vid bajamajorna, den enda skuggplatsen runt vårt camp. jag saknar att dansa hela nätterna på grusplanen. jag saknar att kunna plocka upp en flaska från marken och tänka "åh, den här ska jag fylla vatten i!". jag saknar att vara rolig. jag saknar "hej hej hej jag är en prinskorv". jag saknar att spela packa väskan och dra med randoms och skrika att dom fuskar fast det egentligen var jag som förlorade. jag saknar gemenskapen. jag saknar att sitta i Ge mig te's kamp och skratta tills tårarna rinner. jag saknar "förvirrad lipis". jag saknar att ha kroppen full med klotter. jag saknar att stå och gråta på Håkan. jag saknar känslan.
JAG SAKNAR PEACE & LOVE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0