On the back of a motorbike, with your arms outstretched trying to take flight, leaving everything behind

Hej på er läsare! Vaknade för en stund sen, sent, jag vet! Fy My! (Haha rimmarn!) Hur som helst sitter jag iallafall och lyssnar på världens bästa låt och äter mina äggmackor som jag gjorde iordning nyss. När jag ätit upp ska jag börja städa mitt rum, för det behövs kan jag säga er. Sen får vi se vart dagen tar mig, inte världens bästa väder ute just nu så det kanske blir lite Greveholmtittande hos Emelie? Eller kanske något annat mysigt? Jaja, vi får se. Nu ska jag fortsätta äta mina mackor, så ni får ha det så bra så hörs vi senare, pyss!


Här har ni den, världens bästa låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0