Kanske dags för en uppdatering?

Jo, jag tror så. Hinner aldrig blogga på dagarna för då har jag fullt upp! Det är ju trots allt sommarlov, och då ska man ju inte sitta inne och löka. På kvällarna sover jag antingen borta eller så somnar jag direkt jag kommer hem, så det blir inte så mycket till bloggning då heller, men eftersom jag ändå inte har något för mig nu så kände jag att det var dags för ett inlägg!

Idag har jag varit och badat på Ekilla med Kalle och Louise. Senare kom även Kim och Norrland. Det var roligt, fast vattnet var kallt men jag lev lite brunare så det är ju bra. Efter Ekilla cyklade jag hem och duschade och så och nu väntar jag på min blomma som är påväg hit. Vad vi ska göra har jag ingen aning om, men någonting kul blir det iallafall. Nås på mobilen hela kvällen iallafall, pyss!


Bild på mig och Begonia från Ilsas tjejmiddag för ett par månader sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0