Inget mera töjande

Idag bestämde jag och Louise oss för att ta ut våra töjningar, för alltid... Visst, inte så stort steg för mig eftersom jag endast hade 6 mm i ena örat, men ändå! Louise däremot hade 12 i båda öronen, så det är nog värre för henne... Men jag menar, jag tycker inte det är värt det. Att hålla på och töja öronen några år eller så, för att sedan ta ut töjningarna och få hål som aldrig växer igen, inte snyggt! Visst känns det lite konstigt nu, när jag inte har någonting i örat att pilla och snurra på, men jag får väl helt enkelt köpa mig ett par snygga örhängen istället, ellerhur?




Visst är det riktigt snyggt med töjningar också, såklart!

Men som sagt, jag tycker inte det är värt det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tog ut min efter en natt:P

eller den ploppade ut

2009-07-03 @ 00:49:54
URL: http://naady.blogg.se/
Postat av: meg

sv. Malins ;)



RIP era töjningar!

2009-07-03 @ 13:14:43
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0