Filmkväll hos Hansson

Hej på er! Igårkväll hände det ingenting i lilla Bålsta, så jag cyklade ju som sagt till trappan och mötte några kompisar. Lite senare drog jag, Kim, Dragge, Norrland, Lahti och Hansson hem till Hansson för att kolla på film. Vi skulle kollat på Black Christmas, men den var inte färdigladdad så vi fick titta på Barnhemmet istället. Har hört att just Barnhemmet skulle vara jätteläskig, men jag tyckte inte alls den var speciellt läskig, kanske 2-3 gånger som man hoppade till, haha! Efter filmen drog alla hem, jag sov dock hos Hansson, och vi fortsatte att kolla på film efter de andra gått. Vi såg först Taken, grym som alltid såklart! Efter det så var Black Christmas färdigladdad, så vi kollade på den. Dock somnade jag in i halva filmen ungefär, och när jag vaknade hade Hansson satt på den nya Terminator. Vi kollade lite på den, innan båda somnade som stockar! Minns att sista gången jag kollade på klockan var den halv sju... Nu är jag iallafall hemma, ska alldeles snart hoppa in i duschen och sen fixa mig! Vad jag hittar på efter det får vi se, men vi hörs såklart senare under dagen/kvällen! Ha det så bra sålänge, puss.



Min blomma och Louise vid trappan igårkväll, love u!

Kommentarer
Postat av: BEGONIA

YES! JAG ÄR MED I BLOGGEN!! :D

2009-07-21 @ 13:35:48
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0