Fel lösenord

För ungefär en timme sen loggade jag in på bdb precis som vanligt, allt funkade bra och sådär. Men nu när jag skulle logga in så står det att jag angivit fel lösenord! Hur kan det göra det, undrar jag då. Jag angav ju precis samma lösenord som när jag loggade in för en timme sen. Jag fortsatte iallafall att försöka logga in, ända tills det stod att jag angivit fel lösenord för många gånger, och att jag skulle prova att logga in igen om 30 minuter. Då bytte jag dator till min egen, för jag satt på mammas dator innan. Öppnade bdb och försökte logga in med nytt lösenord, funkade det? Svar nej! Blir så jävla irriterad! Om min bdb försvinner blir jag arg, för jag ha ju så många bilder där som jag inte har kvar på datorn. Hoppas att det funkar om en halvtimme då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

funkade de? D:

2009-07-28 @ 02:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0