Express yourself

Tja! I fredags efter begravningen för min gamlamormor (ja, det var hemskt, rip <3) åkte jag till Enskede hem till Aron för att chilla med honom, Natalie och Hansson. Var där från fredag till idag, söndag, så det blev en helg i Enskede, vilket var mycket trevligt och mysigt, så tack Aron för att jag fick komma! Sen vill jag bara säga att jag vill ha det första Skatespelet till XBOX, för det är jätteroligt!

Iallafall, kom hem från Enskede idag som sagt, då var jag bara hemma och käkade en snabbis, och sen så cyklade jag till trappan för att chilla lite med Mt, Lahti och Kim. Men där var även Kalle, och senare kom även Hansson. Dom skejtade lite och jag satt och tittade på och käkade godis, haha. Senare drog vi till Västerängen för att träffa lite kompisar som var där också, men nu är jag hemma och ska snart gå och lägga mig tror jag, vi får se!

Hur som helst så MÅSTE jag kolla upp vilka dagar jag ska jobba imorgon, för det är ju lite jobbigt att inte ha nån koll på det, faktiskt...


Här får ni iallafall en bild på skejtar-Lahti som jag tog idag,
tagen med en sån där cool mobilkamera, ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0