En kväll på Aborreberget

Hej! Igår eftermiddag cyklade jag och mötte Mt, Hansson och Lahti i centrum för vi skulle till Aborreberget och grilla och tälta. Vägen dit var sjukt jobbig, men det var det värt när man kom fram sen. På vägen dit mötte vi iallafall Wikman, Finne och Jesper också, och när vi kom fram var redan Amanda, Emil, Madde och Jimmy på plats. Mt och några badade, jag satt bara och doppade fötterna i vattnet och lyssnade på musik. Mysigt. Sen var det grillning som gällde, och Hansson grillade fläskfilé som jag och Mt fick smaka av, det var sjukt gott faktiskt! Hade en helmysig kväll iallafall, även om jag inte sov speciellt skönt, haha.


Doppar fötterna i vattnet


Mt hoppade i vattnet


Mt, Lahti och Hansson badar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0