Cause now we say goodnight from our own separate sides like brothers on a hotel bed

Hejsan. Sitter i mitt rum vid mitt skrivbord framför datorn och lyssnar på Death cab for cutie, vilket är mysigt! Kvällen har spenderats hemma hos Emma med Cammish, Louise och Emelie. Vi var på hennes baksida och grillade, åt, skvallrade och lyssnade på musik. En riktigt mysig kväll helt enkelt! Efter att vi varit hos Emma träffade jag Kalle och Mt en stund, vi cyklade hem till Kalle och drack 7Up och lekte med hans taklampa, haha.

Igår var jag iallafall hos Dragge på dagen först, gud vad jag saknat henne! Har inte träffat henne på riktigt länge på grund av hennes operation, stackarn. Men igår fick jag iallafall umgås med henne, Louise och Kalle var också med. Vi skrattade såklart väldigt mycket, Dragge var rädd att såren på magen skulle spricka för att hon skrattade så mycket, men hon klarade sig riktigt bra, som tur var! Efter att jag varit hos Dragge så åkte jag till Ekilla med Hansson, Lahti och Mt. Dom drack lite, sen gjorde vi upp en eld och sen badade även dom en stund. När klockan närmade sig två gick vi till Shell och käkade, sen hem till Mt för att sova.

Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, men vi hörs imorgon.
Peace!



Beställde även dom här skorna för ett tag sen, grymt snygga är dom enligt mig! Får hoppas att dom dyker upp på posten snart då! Bild: Junkyard.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0