Ännu en filmkväll

Alldeles snart ska jag cykla hem till Louise för att titta på ännu en film! Det har blivit väldigt mycket filmtittande under detta sommarlov, haha, och jag som inte ens brukar tycka om att kolla på film. Men ja, vad ska man annars göra en dag som denna, då regnmolnen hänger tungt över vår lilla ort? Passar alldeles utmärkt att bara ligga i en soffa och kolla på en film då tycker jag! Ikväll ska vi antingen titta på Lords of Dogtown, Fucking Åmål eller Green Street Hooligans. Vilken vi ser beror på vad som finns på stället där vi ska hyra! Jag håller iallafall tummarna för Lords of Dogtown eller Fucking Åmål!



Här har ni trailern till Lords of Dogtown. Visst verkar den grym? Jag har redan sett den så jag vet att den är det, men för er som inte har sett den - se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0