Min dramatiska onsdagsmorgon

Sitter i mammas säng och ah, bloggar? Första gången idag som jag orkat sitta upp, förutom vid middagen men då hade jag en Ipren i kroppen. Nu tänker jag iallafall berätta för er om min dramatiska onsdagsmorgon som jag hade. För jag lovar er, den va jätteläskig. 

Jag vaknade vid typ, kvart över 6, halv 7 av att jag mådde piss och kände att jag behövde en Ipren. Kämpade mig upp ur sängen och gick sakta men säkert till köket där Andreas Budai satt och chillade med kaffe i väntan på skjuts till jobbet. Jag ber honom dela en Ipren till mig (kan inte svälja hela tabletter, heheh) Under tiden som han kirrar min tablett känner jag hur det börjar snurra i huvudet och lixom svida och sticka i hela kroppen, framförallt i magen. Bad Andreas bära in tabletten och vattenglaset på mitt rum, och så reser jag mig upp för att gå och lägga mig i min säng igen. När jag ställde mig upp svartnade det framför ögonen på mig och jag känner hur benen trasslar in sig i varandra och hela jag blir jättetung. Sen känner jag en duns och i nästa sekund hjälper Andreas mig upp från golvet. Vad hände? Jo, jag svimmade. Mitt på köksgolvet, bara ramlade ihop sådär. Mådde så sjukt illa efteråt och hade lagom hög feber. Usch, inge nice alls.

För övrigt har jag inte så himla hög feber idag faktiskt, vilket är himla skönt efter nästan en vecka i säng. Men istället för hög feber har jag nu istället drabbats av en förjävlig hosta som river i halsen. Blir att köpa Strepsils imorgon, hoppas på att det hjälper. Nu ska jag fortsätta kolla på LA Ink tror jag, eller nått annat. Vi får se, hare bra iallafall så hörs vi laterrrr! Puss!

Och btw, vill bara säga att jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0