Små ting som gör en på bra humör

Tänk att vissa små saker kan göra en så himla glad. Ett litet sms från någon man tycker om till exempel! Fick det här smset av Louise för en stund sen, och det gjorde mig faktiskt på riktigt bra humör.

"Måste slagga nu men grattis i förskott sötis! :D
hoppas du kommer till skolan imorn<3 love u"

Ja ni, det är tur att man har sånna underbara vänner ibland. För vad skulle man göra utan dom? Livet skulle iallafall inte vara detsamma utan er, mina vänner. Hoppas ni vet vilka ni är, jag älskar er ♥

Fick mitt mess 00:00 av Jossan som hon lovade :) Det var så himla gulligt att jag är tvungen att dela med mig av det här, hihi.

"Grattis på 17-årsdagen min bästa vän, kom till skolan imorrn,
saknar dig ju! Älskar dig <33"


Kommentarer
Postat av: jossan

Grattis på födelsedagen hjärtat, du får ett mess 00.00, lovar ;D <33

2009-01-26 @ 23:56:52
URL: http://j0sefin3.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis va :3

2009-01-27 @ 13:52:09
URL: http://terrormat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0