Och dom säger att staden är precis som staden alltid varit, i väntan på en lång kall vinter

Hallå där. Idag är det söndag och tja, den här söndagen har i stort sett varit som dom flesta andra söndagar. Eller nja, nästan iallafall. Vaknade upp hos Honte imorse, han gjorde frukost åt oss (bland annat smootie, asgod) och sen chillade vi lite innan vi tog en prommis ner till tågan för att Honte skulle till stan och skejta och jag skulle cykla hem. Vi mötte även Pk och Lahti, trevlans. Oh just det, när vi stod utanför centa innan vi gittade upp till tågan, såg vi en lapp där det stod att någon hade snott två crossar från Simon, 6 år. Hur kan man göra så egentlgen, fett taskigt. Och ja, om ni är sugna på att bli rika kan ni alltid börja leta efter ett par crossar, för hittelön utlovades på 20,000 eller mer!

Ah, iallafall så cyklade jag hem när dom drog upp till tåget, och fytusan vad jobbigt det var att cykla. Motvind hela vägen, hahaha. När jag kom hem åkte jag och Andreas Budai direkt till centa, igen, för att handla. När vi kom hem datade jag och sen somnade jag i mammas säng ett tag och nyss käkade jag mat. Ska dega ett tag till innan jag ska se på United 93 på trean klockan 21:00.

Och jag vill bara säga att fan vad jag är T-R-Ö-T-T hela tiden. Helt sjukt. Spelar ingen roll hur mycket jag sover, vill bara sova mer. Inte taggad på skolan imorgon för fem öre. Men värst är ändå tisdagar med idrott och en och en halv timmes mattelektion på det, usch.

Well, slut på gnällandet. Man får stå ut, det är snart sportlov. Och födelsedag om 9 dagar, jag är taggad.

Och btw, jag tröttnade på den vita tråkiga designen, så nu får bloggen vara rosa ett tag tills Meg kan kirra en snygg bloggdesign.



På trean klockan 21:00, glöm inte.  Puss.

Kommentarer
Postat av: snyggjossan

filmen va fan inte så bra som man trodde, vart fan lack.

2009-01-18 @ 23:27:35
URL: http://j0sefin3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0