Micha vet inte vem Blondinbella är

Hur hon nu har kunnat missa det, det är en fråga som bara hon själv kan svara på. Lite kul tycker jag att det är, hahaha.

Har iallafall Bransch- och produktskap nu, jag, Marre, Sollan och Micha sitter nere utanför datasalen och ska söka information på EU's hemsida handel och ekonomi. Det går ungefär SÅHÄR bra. He-he-he. Slutar runt kvart i två idag och ah, då får vi se vad som händer. Och jag tror att jag ska gå upp och hämta min iPod i skåpet, men jag vet inte om jag pallar, hm. HAHA, shit onödigt inlägg som fan, och jag bara fortsätter. Jaja, bloggar ikväll igen. (Jag menar, jag är ju superbloggarN^ med 40 läsare om dagen. Deni!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0