Love me, love me, say that you love me. Fool me, fool me, go on and fool me

Hallå där. (Köp blåbär, hahaha) Igår när Meg och jag hade spelat lite Gh så la vi oss ner i min säng och stirrade upp i taget och lyssnade på Death cab. Det var nice, faktiskt. Sen blev Meg tröttis och åkte hem. Lilla Cow behövde sovplats så jag ställde självfallet upp. Så Jossan kom alltså hit och vi lyssnade på musik, pratade en himla massa, och sen sov vi. Just like old times. <3 Iallafall så vaknade vi imorse av att mamma kom in och skrek att skinkan var slut. Jaha, tänkte jag. Vafan skriker hon om det för? Är den slut så är den, hahaha. Vi lyckades iallafall somna och och vid halv 1 ungefär så kom mamma in och väckte oss, då åt vi frulle och sen wienerbröd. Mums!


Nu har jag precis kirrat mig och lite sådär, ska nog ta och ringa Hansson nu och se vad han har för sig, och ikväll får vi se vad som händer. Hare bra sålänge, hejsvejs.




Bjuder på en riktigt gammal bild, hahaha.

Kommentarer
Postat av: L

JAG BRYR MIG :@ SERRI MY JA LACKAR

2009-01-17 @ 18:49:33
Postat av: Tais

Jätte fin ändå

Kram Tais

2009-01-17 @ 21:52:20
URL: http://exposemylife.blogg.se/
Postat av: Meg

Osminkad kvittar, det är bling-blinget på dina bh-band som drar till sig blickar...HAH

2009-01-17 @ 22:01:47
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0