I've got sunshine in a bag

Hallå där! Sitter vid min data och chillar low såhär på kvällskvisten. Har vart hemma hos pappa och firat mig litegranna ;p Fick presentkort på Carlings 1000 spänn (NICE!!!) och på Kicks 150. Åt tårta och lekte lite med mina bebisar, hihi. Kom hem till mamma för ett tag sen, vi har nya skåpsluckor. Dom är snygga, eller vafan, det är skåpsluckor men om vi säger såhär dom är snyggare än dom vi hade innan iallafall.

Ah jag kirrade Last FM nyss också på Calles begäran. Fattar inte så mycket men det löser sig. Det göre alltid! (Oftast). Heter myparaply om ni känner för att adda eller så. Väntar på Hansson nu också, han e på g hit! Vettefan vad vi kommer göra men nått lär vi göra iallafall :)

Vill också passa på att gratulera alla Carl's på namnsdagen idag! :D Så grattis till Carl och Karl, eller dvs Kallejed och Sparven så dom så vackert kallas. Hahaha. Aja, nu ska jag dilla eller chilla eller nått. Hejhej!


Ah jag är chillarn själv, det ser man ju!

Adios, amigos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0