Ingen speciell rubrik, okej

Hejhej, sitter nere i datasalen och har näthandel. Grymt tråkigt, pju! Slutar om tio minuter och då är det matte som gäller i en timme och sen är det lunch! Är astaggad på lunchen idag för det är pannkakor! :D Så halv ett är det pannkakstävling som gäller! Känner på mig att Micha kommer vinna... He he he. Efter skolan är det fotbollsträning inför fotbollsturneringen i skolan som gäller! Är rätt så taggad. Det ska bli kul!

Och igår efter skolan kom jag hem och käkade mackor och gjorde smoothie. Den blev asgod! Sen somnade jag i min säng och sov till fem eller nått, och då käkade jag middag! Sen gjorde jag mig iordning och drog till Hansson och chillade med honom, Calle och Norrland! Tog halv tiobussen hem och då datade jag bara lite innan jag somnade.

Ah, nu slutar snart näthandeln, gotta go! Laterrrr dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0