I'm a fa shizzile dizzile ma nizzle fizzle bizzle

Min lördag var mycket seg till en början. Var bara hemma och spelade Gh 4 och datade, typ. Men vid tio tog jag iallafall bussen till Hansson och efter ett tag kom även Calle dit. Vi chillade lite och dom spelade lite Fable medans jag datade. Vi åt även Billys panpizza (det var.. asgott.) mitt i natten, hihi. Vid 6 imorse så slocknade jag i en fotölj när Hansson och Calle spelade. Jag vaknade kanske en timma senare, och då gick vi och la oss på riktigt. Somnade vi? Nej, haha. Vi låg och pratade ett jävla bra tag, och jag tror jag kollade på klockan sista gången vid 8, hahaha. Så, ja.

Idag vaknade vi vid typ 2, 3 på eftermiddagen. Låg kvar och chillade innan vi drog upp och käkade frulle. Sen spelade dom lite Fable igen och jag lekte med Johanna (Hanssons lillasyster.) Haha, hon är cool! Sen vid en tid jag inte minns traskade jag och Calle hemåt och när jag kom hem käkade jag mat och nu sitter jag här och lyssnar på Veronica Maggio. Mycket bra, minsann! Skulle egentligen färgat mitt hår idag, men det går ju jävligt bra när man inte ens har en hårfärg? Nja, inte direkt HAHA. Så, det får bli imorrn istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0