I wanna give you a good song, something you may need when you feel sad and grey

Tjohej! Sitter i min säng med datorn och lyssnar på Salem Al Fakir - Good Song. Skön låt faktiskt! Ska ta och berätta lite om vad jag har haft för mig dom senaste dagarna. Igår vaknade jag vid en tid jag inte minns, men det är ändå inte viktigt. Iallafall så gjorde jag mig iordning och sen tog jag en prommis hem till Louise där vi först chillade ett tag innan vi bestämde oss för att dra till Infra och käka pizza. Mycket, mycket mysigt och trevligt må jag säga. Jag åt en My Special (Dvs en calzone med extra ost och ananas) och Louise åt en Mexicana. Efter maten drack Louise kaffe och jag köpte mig en Troca. Fattar inte hur man kan dricka kaffe faktiskt, så äckligt haha. Ah, och när vi chillat klart på Infra så drog vi hem till Louise igen och sjöng lite ABBA-singstar. Det gick inte så bra jag började bara skratta hela tiden på grund av Björn eller Benny, vet inte vem som är vem faktiskt ;) Frustrerande var det iallafall.
Lite senare på kvällen traskade vi över till Kevin för att chilla lite (sånna chillare vi är alltså) och senare kolla på hockeyfinalen. Hos Kevin var även Boka. Iallafall så kollade vi på hockeyn tillslut, och Kanada vann, som dom flesta säkert redan vet, med.. 4-1 tror jag att det var. Grr vad irriterad jag var på domarna också lite. Fast jag och Louise hade kul för vi kom på en massa roliga ord och jag hade också enligt henne låg hjärnfrekvens. Hm, kanske stämde lite just vid det tillfället. Hahaha. Iallafall, när hockeyn var slut så traskade vi hem till Louise och somnade bums.

Wah, vaknade imorse vid 12 hemma hos Louise. Drog hemåt, fixade mig och drog tillbaka för att sjunga singstar och chilla lite. När vi blev trötta på att sjunga bestämde vi oss för att äta på kinarestaurangen. Vi gör alltid så himla roliga saker hihi. Vi åt 4 små rätter och till efterrätt åt jag friterad ananas med glass och Louise åt friterad banan med glass. När vi ätit färdigt tog vi våra saker och traskade hem till Kalle. Där så kollade vi mest på tv. Next bland annat, hahaha. Vilka jävla fuckfaces som är med där alltså, jag dör. Ah och jag tog 00:00-bussen hem och nu sitter jag här och snackar lite med syrran. Ska sova snart. Hehe, pysspyss.


Ni kan förresten få lite bilder också för att inte göra inlägget så tråkigt. Snällt av mig tycker jag.


    

1.
Chillarna på nyår
2. Jag och Louise
3. Kevin, det var hos honom vi checkade hockeyn.
4. Lillasyster 1, som förövrigt fyller år om.. 2 veckor typ. 6 år, stor flicka nu.
5. Lillasyster 2, sötispötis.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom vann med 5-1 haha stakars sverige:)





sexig bild på min man

2009-01-07 @ 14:40:47
URL: http://naady.blogg.se/
Postat av: My

Aha, mitt fel ;)

Hahaha, ja jag vet ;D

2009-01-07 @ 15:53:20
URL: http://myparaply.blogg.se/
Postat av: L

hahaha jag skrattade mycekt när jag läste detta rolioga inlägg !!! haah det var roliga dagar vi hade där verlkligen :D

2009-01-07 @ 19:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0