Hjälpte till på min brorsas restaurang, mina vänner ville va som han

Måste, måste, måste beställa tickets till Maggio, nu!

... Eller åtminstonde snarast möjligt. Och tja, den här dagen har varit lika seg och lam som dom andra dagarna den här veckan. Har bara legat i soffan i princip hela dagen. Vill inte vara sjuk längre, vill ut och träffa folk och umgås. Kan ju åtminstonde se fram emot min födelsedag som är på tisdag, alltså den 27:e januari. Jag är rätt så taggad.

How ever, ikväll blir det bara att ligga i soffan och käka mandariner och dricka Loka. Låter som ett hälsofreak nu, men det är det enda som finns hemma, haha. Aja, nu ska jag ta och svälja en Ipren så att min sista feber går ner, och sen ska jag nog glo på tv eller nått. Ha en trevlig lördagskväll iallafall, för det ska iallafall jag försöka ha. (Trots att jag ligger och hostar och febrar i min soffa, grr.)

Laterrrrr, ciao!



Bjuder på en partypic från nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0