Hälsningar från en sjuk Greve

Jag är sjuk. Mådde dåligt hela dagen i skolan, tänkte att det bara var vanlig huvudvärk, men jag frös som aldrig förr också. Var nära på att svimma på vägen hem. La mig i soffan, somnade, vaknade och tog febern. 39,2. Så ingen skola för mig imorgon, och ingen pappsen heller, för hela familjen i huset har drabbats av magsjuka. Mindre mysigt må jag säga!

Nu ska jag värma lite pizza tror jag, vi hörs imorgon, eller kanske redan senare ikväll. Får se hur jag mår, om jag överhuvudtaget orkar uppdatera. Hare bra sålänge iaf, pyss.

Kommentarer
Postat av: Robbin

Stackars my :( Bli frisk! :)

2009-01-22 @ 13:17:38
URL: http://downanddirty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0