En fråga till Meg och lite En dag att minnas, he-he-he

Jag antar att du kan gissa med vad? :D Mm just precis, bloggdesign. Så du kan ju typ, hojta till om du känner för att hjälpa mig nån dag eller så. Och med hojta till menar jag naturligtvis kommentera.

Nu över till  något HELT annat. Youtube-klippet som alldeles snart kommer ligga här under är med A day to remember, och deras version av Since you've been gone (Kelly Clarksson). Iallafall, den är astuff. Lyssna, och njut. (Btw så får Lyssna och njut mig och tänka på en affär, konstigt? Nej, inte speciellt med tanke på att den finns/fanns en affär i Bålsta som heter/hette så. DAH!).





Aha, nu ska jag sova. Godnatt dudes, dröm söta drömmar eller nått.
(Och inte myskodrömmar som jag gör 24/7 nu. Hehehe)

Kommentarer
Postat av: Meg

Jag kan kanske kirra... imorrn eller så :>

2009-01-15 @ 18:05:07
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: calzac

tyng :D

2009-01-16 @ 00:07:25
URL: http://dackamuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0