27:e januari 2009 - Min 17:e födelsedag

Ah, nu börjar födelsedagen lida mot sitt slut. Har haft världens bästa födelsedag, den har varit toppen verkligen! Tack till alla mina underbara vänner som gjorde den så himla bra, tack till alla som sagt grattis och tack Louise för presenten, den var uppskattad. <3 Var även i Kista C med mammsen för att köpa mina presenter, fick min parfym äntligen, och sen en tröja, bh, trosor, mascara och en ny rouge. Tackar för allt, verkligen jättesnällt. <3

Hansson kom över och käkade middag, mysigt mysigt. Känns bra nu faktiskt, inget jag vill prata om så men det är skönt att vi pratat om det iallafall.

Ah, har inte så mycket mer att säga. Ska hoppa i säng nu så jag inte är alltför trött imorgon bitti.
Godnatt och sov gott! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0