Världens lyckligaste dag

Åh jag lovar att det här inlägget kommer bli så jävla lyckligt för jag är så jävla lycklig och glad just nu så ni fattar inte. Den här dagen har varit... grym! Det är allt jag kan säga. Jag älskar den här dagen!

Efter skolan så var det jättejättefint vårväder ute så jag, Mt och Louise satte oss i solen och drack Troca, lyssnade på Death cab och bara chillade. Det var så himla mysigt verkligen. Vi satt där ett bra tag och efter det så chillade jag och Mt runt lite här och var, Louise var tvungen att dra hem och plugga tyvis! :(

Sen kom jag hem och åt middag och fick sedan skjuts hem till Louise. Vi började med att äta jättegod pasta som hennes pappa gjort, sen gjorde vi en egen skiva med nästan bara Death cab och så la vi oss i hennes säng och pratade lite gamla saker och nya saker. Vi kom även fram till att våra liv äger och att det är jag, Dragge, Mt och Louise som gäller! Det äger, jag älskar mitt liv idag.

Och när en speciell låt med Death cab kom, samtidigt som vi pratade gamla saker (Lollo fattar), då kom tårarna. På riktigt. Jag grät. Jag grät för att jag saknade och för att jag var lycklig. Så himla glad bara, jag tror inte ni förstår. Louise är bäst i hela världen och... Ni kommer inte förstå hur glad jag var, och är fortfarande fast jag är hemma för länge sen...

"Jag och My ligger och lyssnar på Cath... Och vi har kommit fram till att vi är bäst på hela jorden och vi har världens bästa liv! My grinar!!!!! Du jag My och Dragge!!!!! <3<3<3"



Den här dagen. Den här dagen, säger jag bara.


Kommentarer
Postat av: Begonia

hahaha puuuusss!!!! älskar mitt liv med! och erat liv också!!!

2009-02-27 @ 00:48:48
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0