"STOP RIGHT NOW, THANK YOU VERY MUTCH! I NEED SOMEBODY WITH A HUMAN TOUCH!"

Tjabba tjena hallå! Idag var då dagen som Maaaarie Wiking och Håll Käften skulle mötas i en fotbollsmatch mellan liv och död, fast egentligen bara om sistaplatsen/nästsista platsen i turneringen. Iallafall så var mitt lag taggade som få och vi ville så gärna få in ett mål. Men gick det eller? Nej. Så matchen slutade 0-2, med vinst till Håll Käften. Fast dom fuskade faktiskt lite, hade fler spelare ute på plan osv, och Calle knuffades. Men inte fan grinade vi för att vi kom på sista platsen, icke sa nicke, vi fortsatte minsann att kolla på semifinalerna och sen finalen. Grand finale spelades mellan BWFC (?) och Milkbar, dvs Hp2orna, och inte helt oväntat tog Milkbar hem segern med.. ja, nånting. En fet buckla fick dom iallafall. Nice! Och btw så gjorde jag tunnel på en kille i Håll Käften. Ouff, stekgreveN ;)

Nog om fotboll, även denna dag har varit mycket nice. Jobbade på bra i skolan trots två lektioner med Michel, och jag och Sollan är så gott som klara med grupparbetet i branch och produktkunskap, det är faktiskt skönt och nu är det bara hoppas att Powerpointredovisningen går prima också!

Slutade skolan runt kvart i två, och då drog jag och några dudes hem till Lollo och sjöng singstar. Det var kul och jag var då med i laget som piskade, nämligen pisklaget. Men vad gör man lixom, piskar man så piskar man och inte mer med det! Hahaha, senare drog vi oss mot hallen och spelade vår match och ja, resten vet ni ju. När jag kom hem från fotbollen duschade jag och käkade, och nu sitter jag här och har nyss fått S-s-s-s-spotify! Väldigt coolt må jag säga!

Ska slagga snart, sovmorgon till 10 imorrn. Godnatt och sov gott så hörs vi imorrn!
xoxo, Greven. (Hahahaha, herregud! Nya Gossip girl på G eller?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0