En, två, tre, fyra - Jag e en partymyra!

Hallå där! Tänkte sammanfatta helgen litegrann, så here it goes, he he he...

Fredag
Va i skolan och så först, kom hem, packade och drog till pappsen. Senare på kvällen drog jag till Shoeklostah med Calle och Norrland. Var planerat att vi skulle till Olivia, men där fick vi inte stanna länge D: Chillade ute ett tag innan jag och Calle drog hem till Jossan på lite party. Det var nice! Missade sista bussen hem så vi blev hämtade i buschen mitt i natten. Skönt! Kom hem, slaggade dirr.

Lördag
Fikade med pappsen och syrrorna i centa på förmiddagen. Mys. När jag kom hem drog jag till Calle och chillade ett tag med han, Hansson, Lahti och Wikman. Drog hem vid halv 5 för jag skulle kirra mig osv för att dra till Pussempa på tjejmiddag och lite party. Det var superkul, det är så sällan vi träffas allihoppa så ah, det var riktigt nice! :D

Vid nån tid jag inte minns tog vi vårat pick och pack och började vandra mot Sollans place, där det var fekke. Träffade en himla massa folk osådär, men inte blev det långvarigt inte. Så efter Sollan drog jag till repan med Calle, Pk, Lahti och Frajp. Chillade lite, höll snattran och sov, drog och mötte Lollo vid tågan och gick sen hem till henne för att sova. Men först käkade vi kyckling och bulgur och vitlöksbröd, och sen pratade vi till klockan 6.

Söndag
Åkte hem från Lollo, kirrade mig och drog till Sveriges närmaste stad med familjen för att fira nån som fyllt år. Käkade tårta och ost och kex, gott. Kom hem, och sen dess har jag i princip suttit här. Har ioförsig tagit en prommis till Calle och hämtat en laddare, men det tog ju max en kvart!

Ska slänga upp bilderna från lördagen nu också, och sen ska jag slagga big time! Godnatt <3 


























Ska försöka kirra bilder från i fredags också, för jag vet att det togs en hel del! Men ah, isåfall lär dom dyka upp i ett senare inlägg eller så. Hade hur som helst en supertrevlig helg, och tackar alla som var inblandade och som fick den att bli så bra. Ni är guld, pyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0