Prommis med Lollan och chilla med dudes

Igår ställde jag och Louise klockan på 10, för att vi skulle egentligen dragit på bio. Men icke sa nicke, så vi käkade frulle och bestämde oss för att ta en prommis med destination Dragge - Pia - ICA - Louise. Ja, först så gick vi iallafall till Dragge för att hämta mina presentkort och Hanssons tröja. Sen fortsatte vi våran otroliga vandring mot Pia, men vi blev upplockade av Calle och hans mamma efter halva vägen ungefär. Vid Pia mötte jag och Louise Hansson, han fick sin tröja, Lollo fick sina hemlisar och jag fick min bandana. Calle hämtade även ut våra tröjor som kommit, så nu idag ska jag nog ha min nya coola tisha på mig, hehehe.

Iallafall, efter vi hade uträttat våra ärenden vid Pia så började vi gå mot ICA för att möta Kalle med K. Vi skulle även handla, vilket vi också gjorde. När vi handlat drog vi hem till Louise, chillade lite ett tag innan hon och Kalle bestämde sig för att åka till IKEA. När dom drog till tåget tog jag bussen hem från Kalmar Livs. Kom hem, duschade, kirrade mig osv. Åkte sedan hem till Kevin och chillade med han, Calle, Boka, Norrland, Lahti och Kim. Efter ett tag drog vi till centa och jag och Calle fick skjuts av hans mamma hem, båda ville käka.

Och ja, resten av kvällen spenderades hemma hos Calle med han, Norrland, Boka, Kim och Lahti. Trevlans värre! Nej hörrni, nu ska jag ringa Beggan och sen hoppa in i duschen!

Vi hörs, later homies! ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0