Och så var det över... Nästan iallafall

Ja gott folk, idag var det då dax för BCJF's egna fotbollsturnering. Mitt lag, dvs Maaaaaarie Wiking (Viking?) Äh, jag har ingen aning, men iallafall. Vi spelade två 15-minutersmatcher och ptjaa, det gick ju inte så himla bra, hahah. Första matchen mötte vi Milkbar, dvs typ HP2. Där blev det 8-0, he he he. Men det var bara uppvärmining för oss, för i andra matchen mötte vi en bunt lärare, och där va va lite bättre och förlorade bara (!!!) med typ.. 5-0 eller så.

Men ackack, inga sura miner, för imorrn ska vi möta Håll käften, och då jävlar Calle (och er andra också för den delen) så ska vi i mitt lag va taggade och piska er. Jaja. Nog om fotbollen, kul hade jag iallafall, och det är väll egentligen det som är huvudsaken tycker jag! :)

Och vet ni, just i detta tillfälle sitter jag här med svart hårfärg i mitt hår. Ja, ni läste rätt. Svart hår på g alltså! Lite nice äre allt.

Sista saken för nu, för jag måste skölja ur hårfärgen snart. Iallafall, när jag kom hem så berättade mamma för mig att mina skor (dom låga conversen ni vet) hade kommit in i webbutiken i min storlek igen, så vad gjorde jag tror ni? :D Jo, jag ringde och beställde dom såklart! Så, enligt tanten som jag pratade med så har jag mina skor inom 7-8 dagar. (Bäst för dom att det inte tar 4 veckor som sist, bitchar!)

Men nu, ursköljning av hårfärg och DUSCH! Later homies. <3

Kommentarer
Postat av: L

ja de va skitkul idag :D fotboll är faktiskt ganska så skojsigt när allt kommer omkring:)

grattis till skorna dom är grymma ;)

2009-02-04 @ 22:06:47
Postat av: My

Haha, ja :D har alltid haft en liten thing för att fotboll suger, men nej det göre fan inte.



och tack, ja, jag älskar dom kommer va så jävla snyggggggaaaaaaaaaa!

2009-02-04 @ 22:29:09
URL: http://myparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0