En riktigt rockig fredag

Hey.

Igår så drog jag hem till Dragge vid nån tid. Fick hemmagjorda piroger, det var gott. Efter jag käkat snackade vi ett tag, och sen skulle vi beställa biljetter till Maggio men, nja. Så blev det inte. Vi chattade med Cammish och va fett rockiga istället. Tanken var nog att vi skulle ta bussen hem till Cammish och rocka loss lite. Men ja, på bussen träffade vi några coola rockkillar som skulle till Lahti, så vi hakade på. Hos Lahti var vi inte länge, utan vi drog till centrum och kirrade lite saker innan vi tog bussen hem till Wikman. Dock inte Dragge och Cammish, vad dom gjorde, vet jag faktiskt inte...

Hemma hos Wikman var det iallafall party, och det va astrevligt. Mycket folk, viskleken osv. Framåt 4 imorse så hade dom flesta dragit, däckat eller gått och lagt sig. Mt och Wikman satt i köket och käkade kanelbullar, jag tog Mt's för den såg så jävla god ut. Men ackack, den var stenhård och torr, så han fick tillbaks den. Vid typ halv 6-tiden drog jag, Fredrik och Mt. Vi var dom sista som inte skulle slagga där. Det var iskallt ute, och jag har nog aldrig frysit så mycket i hela mitt liv när jag gick den ändå rätt så korta biten mellan Wikman och Mt, där jag slaggade. Burr, säger ja bara..

Och ja, idag så kom pappsen och hämtade mig hos Mt, vi åkte hem, firade Gina min bebis som fyller 2 år idag. Right now sitter jag här och chillar på kyrkan och ska alldeles alldeles strax gå och kirra mig lite. Hann inte göra det innan gästerna kom nämligen, hahah. Iallafall, ikväll får vi se vad som händer, men vi hörs.

Later dudes!




Och just det, Dragge och jag tog massa rockiga foton innan vi drog till bussen, men det här blev mest rock. Jag säger bara en sak, rockarnas rockare! Vi tog också en massa rockfoton vid busshållsplatsen, men dom har Dragge lagt beslag på, och jag hoppas att jag kommer få dom inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0