Det blev lite party trots allt

Det blev lite party igårkväll trots allt. Vi var hemma hos Snea och partade för att Madde fyllde 18! Det var överraskningsfest för henne, och hon blev superglad och superchockad när ögonbindeln slets av och alla började sjunga "Ja må hon leva". Riktigt kul var det!

Tog sista bussen från Snea och jag, Hansson och Calle drog då vidare till Mickan, där det chillade några dudes redan. Vi badade lite utomhusjacuzzi, grymt nice! Gick väl hem därifrån vid 4 kanske, kom hem till Hansson vid halv 5, däckade i hans säng ett tag, vaknade vid 7 imorse då vi gick och la oss på riktigt, så att säga. Vaknade imorse, käkade pizza och smoothie till frulle, gott som fan vare.

Nu sitter jag här och lyssnar på Kate Nash. Asnice! Tänkte slänga upp lite bilder från igår också, så här kommer dom!(Och som vanligt, klicka på bilderna för att göra dom större!)

     
    
 

1. Födelsedagsbarnet själv! :D
2. Vi skulle blåsa upp lite ballonger innan födelsedagsbarnet med sällskap skulle anlända, men gud så svårt det var. Kändes som lungorna skulle sprängas, och jag lyckades blåsa upp 0 st, bra gjort!
3. Calle och Hansson
4. Chillarna, jag, Cammish och lite Dragge
5. Lahti lyckades med ballongblåsningen, och Kalle kämpar på för fullt! ;)
6. Nathalie, hihi
7. Dansade gjorde vi också, asparty haha! :D
8. Dragge och jag drar en pose på toan.
9. Calle och så Snea, det var hemma hos henne som festen hölls!


Tackar iallafall alla för en supertrevlig kväll.

Jag hade superkul. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0