Party på rummet

Hej på er. I fredags kväll hade jag, Louise, Becko och Pussempa lite mys med musik och vin på mitt nya fina rum. Men myset övergick ganska så snart till någonting helt annat, någonting gal1! Lite senare så kom även Fredde och Missjuan hit och rockade med oss, och det slutade med att jag, Louise, Fredde och Johan slaggade här hos mig. Hade iallafall en astrevlig kväll, tack mina rockisar, ni rockar mina sockar!!! Nu: bilder!


Becko och Lollo kör den klassiska rockposen! Kanske har de tröttnat på
Peace, rock and understanding-posen? Nej, så är inte fallet.



Pussempa körde på en klassisk le-pose, söt som hon är.


Emelie tar kort på mig vilket jag inte verkade gilla... Sur_tjej92? Nej,
det är bara en fasad!


För egentligen var jag glad som en lax! Becko tyckte det var jobbigt att
jag pressade ihop mig och Louise mot henne, hahah. "Måste ni alltid pressa
er emot mig?" kved hon.



Sen fick jag för mig att jag skulle stå på händer...? Det gick ganska bra
med Emelies hjälp, haha.
Och jag vet att man ser mina trosor, förlåt för
det.


Utan Emelies hjälp så ramlade jag pladask. Ingen stark tjej här inte!


Becko och Louise blev lite trötta och tog en powernap!


Upp och ner? Ner och upp?


Hahah självutlösare rockar!!! Jag kör förövrigt på en "Hej jag bloggar!"


Hahaha självutlösaren igen!


Sen hittade jag ett par skor som jag tyckte att jag skulle prova! Då blev
det vingligt, 13 cm-klackar är inget för mig!



Fyfan, hahahah...


BFF's!!! Lav yaa, hurtbullar 4 life!


Sen blev jag helt galen och började posa!


Som sagt... HAHA.


Sen ringde jag hit Missjuhan och Frette.



Missjuhan tror han e cool!


"Jag tycker den här blev bra på dig Lollo!"



PEACE, ROCK AND UNDERSTANDING!


Dagen efter såg det ut såhär i mitt rum. Och vad salladsdressingen gör
där på golvet har jag ingen aning om...


Kommentarer
Postat av: Ida

Och jag hittade mina rosa skor slängda i hallen, och min paljettkjol på toan? Glasögonen har jag inte hittat än men nu vet jag ju vem jag ska fråga iallafall.

2009-12-20 @ 18:08:53
URL: http://downloadus.blogg.se/
Postat av: Anonym

missjuhan försökte sova med dressingen först....

2009-12-21 @ 15:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0