Nej det är ingen vanlig dag

Igår så fyllde snyggingen Sara Lund 18 år så det blev att åka hem till henne och käka middag med massa brudar samt ha en riktigt rolig frågesport! Frågorna hade Sara och Natta förberett redan innan, och det var inte dom snällaste frågorna direkt, men fytusan vad roligt det var! En del pinsamma saker om vissa tjejer kom fram, haha. Men jag klarade mig undan rätt bra ändå!

Efter frågesporten var det dags för den nyblivna 18-åringen samt resten av 18-åringarna att dra till bussen för att sedan ta tåget in till stan och dra på krogen! Och ja, då var det bara för oss småglin att hitta på nåt annat! Jag, Becko och Louise fick skjuts hem till mig där vi dansade järnet på mitt rum med musiken på högsta volym ett tag. Det var så kul! Att bara stå och skrika och dansa och sjunga allt vad man har med sina två bästa vänner, det är svårslaget!

Hur som helst så hade jag en superrolig kväll hemma hos Sara, verkligen! Och hon blev även mycket nöjd över min, Beckos och Lollos present - Svarta tights med skinndetaljer! Äckligt snygga... Jag hoppas iallafall att födelsedagsbarnet hade en riktigt rolig och röjig kväll. Grattis igen Sara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0