LE GRANDE FINALE (och en trög flickvän...)

Idolfinalen 2009 har precis tagit slut, och vinnaren är som ni säkert redan vet - Erik! Hur som helst så tänker jag INTE ägna detta inlägg åt att gratulera honom för vinsten, eller att säga hur bra han är. Utan jag ska ägna några minuter åt mitt liv åt att försöka förstå hur någon kan vara så jävla... trög? Ni såg säkert när Erik tog upp sin flickvän på scenen under vinnarlåten, och ni lär ju inte heller missat att hon vägrade gå ner heller!!! Vafan ville hon? Erik ville inget annat än att stå där och sjunga för allt han är värd, och då kommer hon där och vägrar gå ner? Han hade ju till och med släppt henne, för att ge en liten hint till att det var dags att kliva ner från scenen, men vet ni vad hon gör istället för att kliva ner? Jo, hon börjar ta på hans huvud och typ bita honom på halsen? INTE OKEJ. Vafan... Vill också påpeka att när Erik till och med BACKADE så stod tjejen kvar och typ... dansade? Hallå, det här är INTE Americas best danscrew, utan Idol 2009, och det var Erik, din POJKVÄN, som vann - Inte du! Tröga fanskap!!!!!

Ni ser ju själva, Erik har en grymt plågad min där haha!

Kommentarer
Postat av: Meg

HAHA DET E FAN SANT! Så jävla trög

2009-12-12 @ 10:11:31
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha skit arg :)

2009-12-18 @ 07:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0