En söt lillasyster

För ett tag sen lämnade min lillasyster Tess rummet som jag sitter i, och där hon även satt coh pysslade med något. Det var så att hennes mamma ropade att det var dags att sova, Tess svarade då "Jag kommer mamma". Sedan precis innan hon lämnade rummet, vände hon sig om mot mig och tittade på mig, så sa hon "Hejdå Mysan..." så var hon tyst några sekunder, innan hon sa "Vi ses imorgon, på julafton", sen sprang hon iväg och upp för trappan till övervåningen för att hoppa i säng. Haha vilka gullungar dom kan vara ibland, mina småsyskon.

Men skenet bedrar, ibland kan dom vara riktigt jobbiga också. Tänk er själva att bli väckta klockan sju på en lördagsmorgon, när du är bakis, av att två småungar springer fram och tillbaka på övervåningen, eller kommer in i ditt rum och hoppar på dig tills du vaknar. Men jag antar att det är så det ska vara, syskonkärlek är ju alltid syskonkärlek!

'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0