Dance Dance Dance

Hej hej hemskt mycket hej, från en ganska sliten Mysan. Jag är så ofattbart trött, plus att jag har dragit på mig en förkylning som gör att jag inte låter som mig själv när jag pratar. Men jag skyller på vädret och mina kläder jag burit den här senaste veckan. "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder", säger dom ju. Hatar det ordspråket dock. Det får mig att tänka på när man gick i mellanstadiet och fröknarna ville släpa med oss stackars barn ut i skogen mitt i smällkalla vintern eller regniga hösten för att studera något JÄTTEintressant, eller plocka svamp. Haha, alternativen var många, jag ogillade det iallafall.


Bjuder iallafall på en blinkis! Nu ska jag duscha varmt och göra mig en
kopp te. Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: .eliips

ÄLSKa <3<3<3 bilden är rock \my/

2009-12-17 @ 22:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0