Chilla på grillen

Hejsan. Igår jobbade jag i princip hela dagen, sen på kvällen kom Meg hem till mig. Vi spelade lite Gh och drack öl innan vi gick ut och träffade Kalle och Fredrik. Vi satte oss på Västerängen i det blöta gräset (tur att vi hade filtar) och lyssnade på musik och fortsatte dricka öl. Det var mysigt! Lite senare drog Meg hem och då fick jag, Kalle och Fredrik för oss att åka till Kalmarsand, dels för att hämta mer öl, men också för att chilla på stranden, vilket vi också gjorde. Supertrevlig kväll faktiskt!

Idag ska jag hem till Emma med Emelie, det ska bli roligt! Hur som helst så ska jag duscha och så nu, men vi hörs väl ikväll eller något, puss sålänge!


Gammal campic med emofrillan. Inte okej, haha!

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAH rubriken är inte okej

2009-08-16 @ 20:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0