Smile like you mean it

En summering av dagen känns inte aktuellt just nu då jag inte känner mig speciellt sugen på att skriva! Så jag sammanfattar denna dag med en Dagens-lista istället!

Dagens vill ha: Känner inget behov av någonting just för tillfället faktiskt!
Dagens klädsel: Underkläder, aprikosa högmidjade chinos, svart linne och svart stickad tröja samt vita låga converse.
Dagens smink: Yttepytte foundation, yttepytte solpuder och så mascara!
Dagens frisyr: Mittbena med så kallade "hippieflätor" på sidorna!
Dagens händelse: Skolan
Dagens låt: Måndagsbarn - Veronica Maggio. Sjöngs flitigt på den idag på lektionen!
Dagens planer: Leka med Mt
Dagens saknad: En pratstund med en viss person...
Dagens dummaste: Äcklig mat i skolan
Dagens sjuka: Ingenting för min del!
Dagens drog: Musik kanske...
Dagens roligaste: Chilla på rasterna typ
Dagens favorit: Dessi, för hon är så söt!
Dagens köp: En macka imorse
Dagens godis: Fick en glass av Kim efter plugget, så det isåfall!
Dagens humör: Jo bra hittils!


Lägg märke till den gula pricken jag har på kinden, haha!

Kommentarer
Postat av: Martin Lilja

såklart jag kommer på electropartyt! ska festa som aldrig förr ;>

2009-08-25 @ 21:48:48
URL: http://blondaa.blogg.se/
Postat av: My

Låter bra Martin! :D

2009-08-25 @ 23:01:56
URL: http://myparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0