Myspys hos Emelie

Gokväll kära blogg! Min kväll spenderades hemma hos födelsedagsbarnet Emelie med en jätteläskig krokodilfilm, chips, dipp, godis och 7up! Riktigt mysigt hade vi, och vi planerade även lite inför helgen. Hur som helst så ska jag sova nu, är grymt trött, men först ska sminket bort och gaddarna ska borstas! Men godnatt och sov gott, så hörs vi imorgon! ♥

PS! Vill bara säga att jag saknar Louise och Dragge nu när dom är på semester i Smögen. Jag och Kalle konstaterade idag att dom endast varit borta i två dagar... Två dagar bara! Känns som en vecka, minst. Och dom kommer inte hem förrän på söndag... Hur ska detta gå? DS!


Här är dom, Begonia och Louise, snygga som få!

Kommentarer
Postat av: sara

jobb imorgon, wohooooo!!

2009-08-13 @ 17:32:14
URL: http://terrormat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0