Stockholmschill

Goddagens kära blogg! Igår så jobbade jag som vanligt, och det var faktiskt inte lika trist som dom andra dagarna, för det var ju trots allt riktigt fint väder ute! Sålde en massa glass och korv gjorde jag, minsann! Vid halv fem-tiden drog jag mig hemåt för att duscha och göra mig iordning för jag skulle åka in till stan med Hansson och Natalie för Hansson och Aron ville skejta så Natta och jag följde med och chillade. Vi åkte till Söder och drog till Björns trädgård och mötte upp Aron. Satt där ett tag och tittade på Aron och en massa grymma småkids som skejtade. Hur coolt som helst! Sen hängde vi på Medis ett tag innan jag och Natta åkte till T-centralen för att möta upp Frida!

Lite senare på kvällen åkte vi hem till Aron i Enskede. Vi chillade och åt mat ett tag innan jag och Hansson bestämde oss för att börja ta oss hemåt. När vi kom till tvärbanan hade den precis gått så vi fick vänta i tjugo minuter på nästa, drygt. Sen när vi kom till T-centralen hade sista tåget mot Bålsta redan gått, så vi tänkte åka tillbaka till Aron, men tji fick vi för tvärbanan hade också slutat gå, så det var bara att vänta på att morgonens första tåg skulle gå! Så jag och Hansson satte oss mittemot World Trade Center och väntade och lekte "I spy with my little eye", haha! Vi såg även några äckliga råttor som sprang omkring en bit ifrån oss, det var superäckligt! Hur som helst så tror jag att vi satt där i fyra timmar eller något, utanför T-centralen. Men tillslut öppnade det och vi kunde ta tåget hem! Kom hem till Bålsta vid halv 6 imorse, och jag låg i sängen klockan 6, jag somnade dirr! Men en trevlig kväll i staden hade jag allt, trots att vi missade sista tåget hem!


Björns Trädgård

Bild: Google


Kommentarer
Postat av: naomi

snygg bild!

2009-08-17 @ 22:18:34
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0