I am a highwayman, on the road again!

God eftermiddag kära läsare! Sitter här på balkongen med Ida och Kim. Dricker saft och lyssnar på Hoffmaestro i det soliga vädret. Wops, där ljög jag visst, för någon sol syns inte till... Lite tråkigt med tanke på att skolan börjar om 6 dagar. Kan ni fatta det? Mindre än en vecka kvar tills skolan börjar, usch. Får verkligen ta vara på dom här sista dagarna, tråkigt att jag ska jobba fredag och söndag dock, uäck. Men den 27:e kommer lönen och det tackar jag för! Så nice med cash verkligen!

Hur som helst så sitter vi här och väntar på att mamma ska komma hem och laga mat, för när vi ätit ska vi gå ut. Vet inte vad jag ska hitta på dock, men något blir det iallafall! Kim och Ida ska träffa Robin och John tror jag iallafall.



Tummen upp till saft och Hoffmaestro!


Ida är snygg som alltid! Man kan inte tro att vi är syskon, va?


Och Kim som inte vill vara med på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0