What a crazy night!

Igår var jag ju som sagt på kräftskiva. Vi höll till hemma hos Bea, och vi var väl en sisådär 20 tjejer. När jag, Louise, Begoni och Emelie anlände var det redan ganska mycket folk där, och det var uppdukat med långbord på baksidan. Det var även bordsplacering, och var och en fick en tallrik, hatt med namn på, tre olika sorters glas samt två varsinna shottar. I taket hängde också lyktor och på borden var ljusen tända. Allt var supermysigt verkligen.

När alla hade anlänt och vi väl högg in på maten, drog det hela igång. Vi sjöng "Helan går" och shottade, och efter den där shotten blev det drag vill jag lova. När någon drog igång Håkan Hellström på stereon blev alla som galna och vi skrek i kör. Det dansades även på bänkar och folk försökte hela tiden överrösta varandra. Min hals mådde inte bra igår natt efter allt "sjungande", haha!

Efter maten röjde vi undan borden och skapade ett litet dancefloor där det dansades rejält under kvällen. Att det hela spårade rätt tidigt behöver jag kanske inte ens säga? Haha. Eftersom en del redan var påverkade när det hela började vid sjutiden, så förstår ni säkert varför! Jag hade hur som helst en superrolig kväll, och det är jag nästan säker på att alla som var där hade. ♥


En liten gruppbild med några utav tjejerna som var där.
Hejhej säger Begoni!


Man kan inte alltid vara snygg!



Som sagt... Haha!


Fler bilder finns förresten att skåda hos Meg och senare ikväll även hos Begonia!


Kommentarer
Postat av: Meg

mittenbilden asså... ser sjukt pantad ut

2009-08-30 @ 15:59:10
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0