It's so on!

Var ute och träffade Louise, Kalle, Mt och Norrland nu ikväll. Vi hängde vid Ellens och killarna skejtade som vanligt. Jag och Louise satte oss ner och skrev gästlistan till vårt electroparty som vi ska ha! Så, känn er speciella om ni får en inbjudan, mohah! Tillslut hade vi ungefär 60 personer uppskrivna på listan, och än är vi nog inte nöjda! Jag är taggad som fan, och det hoppas jag att ni också är/blir! Det kommer bli grymt!

Så då kanske ni undrar, vad är electro för oss och vad menar vi egentligen med electroparty? Jo, det ska jag ta och berätta nu!

Electro för oss skapades en iskall kväll i februari i år, då jag och Begonia åkte buss med några av våra killkompisar. Jag och Begonia hade varit helt rockiga hemma hos henne, och i väntan på bussen, så väl på bussen var vi helt inne på det där med rock! Sen så nämner våran käre vän Boka electro, och vi blev som galna! Electrorock var fött! Vi bestämde att vi skulle ha ett electrorockparty någon gång, och ja, nu har vi alltså tagit tag i den där idén och börjat planera för att ha det där partyt! Och självklart står Boka med på gästlistan, det är givet!

Kvällens dresscode är såklart electro, vilket kan vara allt från neonfärgade kläder till robotdräkter! Låt fantasin flöda, ju tokigare desto bättre!



Kommentarer
Postat av: Meg

Haha ska ni rada upp hela skolan ala "sweet sixteen" och dela ut inbjudan till alla som är coola nog? ;D

2009-08-26 @ 19:08:53
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0