Den lilla incidenten om hunden som kissade på golvet

Idag efter skolan var jag hemma hos Begoni! Vi åt lite mellis, skrattade så att tårarna sprutade och läste en massa fjortisbloggar. När klockan närmade sig fem drog vi in till Begonias rum för att hon skulle byta om inför ett träningspass som hon är på nu skulle jag tro. Jag satte mig på hennes säng och provade lite klackskor när lilla Tessa helt plötsligt kommer inspringade i rummet. Begonia får damp eftersom hunden inte får vara i hennes rum, så hunden var ute igen på typ en sekund. Jag reste mig upp och först lägger jag inte märke till att jag står i något blött, men helt plötsligt känner jag det! Hunden hade kissat på golvet, och jag STOD i det! Både jag och Begonia skrattade hur mycket som helst samtidigt som jag nästan ramlade in i duschen där jag tvättade fötterna med både tvål och vatten. En som var mindre glad över Tessas lilla olycka var Begonias mamma, som sprang efter hunden och skrek fy haha! Hon sa även att hon hatade hunden och att hunden ska dö, hahah! Tror och hoppas dock inte att hon var speciellt seriös, för det vore ju hemskt...


Här har vi boven i dramat, Tessa.
Dock som liten bebis här, nu är hon stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0