Bara för att

Random
Brukar du komma i tid:
Ja.
Vad hade du i din mun senast: Cola
När mår du bra: När solen skiner och jag får umgås med dom jag gillar mest!
När blev du fotad senast: Igår... Haha
Hur känner du dig nu: Ganska seg
Kan du laga mat: Nja, sådär
Vad pluggar du: Handel
Vad tycker du om fötter: Äckliga
Är du smart: Kanske lite
Vad har du på dig: Gårdagens outfit, svarta jeans och mitt nya nitlinne. (Samt underkläder)
Är du aktiv i skolan: Försöker vara iallafall
Vad saknar du: Gårdagen kanske? Det var superkul.
När och varför grät du senast: Hos Louise för att jag skrattade så mycket.
Var det pinsamt att svara på det: Ah jätte. Heh inte!
Hade du en bra kväll igår: Skoja inte!
Din favoritdryck på morgonen: Smoothie eller juice
Vad ska du göra i sommar: Ganska långt kvar, va! Inte planerat nåt än.
Är du nöjd med ditt liv: Yes.
Vad vill du jobba som: Ingen aning
Har du tråkigt just nu: Nja, sådär
Vad gör livet värt att leva: Alla underbara vänner.
Vad i livet ångrar du: Jag vet faktiskt inte.
Är du musikalisk: Vill jag inte påstå haha
Vad lyssnar du på för musik: Allt från Håkan Hellström till A Day to Remember
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej.
Är du bortskämd: Nej.
Är du trött: Ja.
Vad gör du imorgon: Skolan förmodligen, efter det får vi se.

Din/ditt första
Operation: Har inte haft nån.
Piercing: Öronen
Bästa vän: Jennifer
Pris:
Vene
Sport du utövade: Gymnastik
Husdjur: Fiskar typ
Semester: Mallorca 1997 typ.
Konsert: Markoolio
Kärlek: Everybody knows

Din favorit/dina favoriter
Filmer: Green Street Hooligans, Titanic, Taken
Tv-program: Kollar aldrig på tv
Musik: Håkan, Death cab, Maggio, Adtr, Laakso, Parken
Drycker: Troca, öl
Kroppsdel (på motsatt kön): Armar
Sport: Innebandy
Plagg: Jeans, oversizetröjor/linnen
Skola: Gröna Dalen
Bok: Allt för min syster.

Just nu
Äter du: Ingenting
Dricker du: Ingenting
Ska du: Göra klart den här listan
Lyssnar du på: Kleerup feat Robyn - With every heartbeat
Väntar du : Inget speciellt.
Tittar du på: Dataskärmen.

Vad du föredrar på det motsatta könet
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller kyssar: Både och.
Kortare eller längre: Spelar ingen roll, bara han inte är jättemycket kortare så är det lungan!
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar
Busig eller lydig: Lol, busig då haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0