Sådärja, några bilder fick vi! Så nu, en dag i Stockholm

  

1. Bålsta station, mina ben som syns!
2. Står och filmar Dessi som berättar vad vi gjort under dagen!


Var i Stockholm idag med klassen, fast hängde med min basgrupp. Dvs Jossan, Jj, Malin och Dessi. Vi tog 10:10 tåget från Bålsta, och direkt när vi kom fram till stan så gick vi åt olika håll och käkade. Jag käkade dock på MAX med Jossan, Mandy och Ida. När vi käkat så letade vi upp dom andra i vår grupp, och så började vi jobba. Vi gick in i olika affärer för att se hur bra servicen var främst för rullstolsbundna. Vi intervjuade några anställda, och så fotade vi och filmade! Filmen blev riktigt kul. Och med Jossans grej hon körde på plattan, hahaha! Höll på att dö av garv, seriöst.

Var väll hemma i Bålsta vid tjugo över tre, då gick jag från stationen och hem. Sen dess har jag pluggat, suttit vid datorn och käkat. Blir ingen träning idag heller, för jag har ingen som vill träna med mig :( Jaja, måste ta tag i min engelskauppsats nu! Hare bra, pössN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0